6:50:56 - Pazartesi 19 Ağu 2013
خوشحالی سایتهای رژیم ایران از عدم اجازه ورود دکتر چهره گانی به باکو
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «آپا» از باکو، «محمود علی چهره گانی» با پرواز فرانکفورت – باکو به فرودگاه حیدر علی اف وارد شده بود، اما توسط مسئولین فرودگاه باکو با همان پرواز از فرودگاه دیپورت شد. بر اساس این گزارش تعدادی از عناصر قومگرا از جمله «صابر رستم خانلی» رئیس گروهک […]

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «آپا» از باکو، «محمود علی چهره گانی» با پرواز فرانکفورت – باکو به فرودگاه حیدر علی اف وارد شده بود، اما توسط مسئولین فرودگاه باکو با همان پرواز از فرودگاه دیپورت شد.

D9FB0BD2-48EB-446D-BB5D-49BE4D12CEDF_w640_r1_s
بر اساس این گزارش تعدادی از عناصر قومگرا از جمله «صابر رستم خانلی» رئیس گروهک به اصطلاح کنگره آذربایجانی‌های جهان (موسوم به داک)، برای استقبال چهره گانی در فرودگاه باکو، در آن محل حاضر شده بودند.
گروهک‌های قومگرا از جمله داک طی ماه‌های اخیر با برگزاری نشست‌ها و بخصوص تدارک سفر چهره گانی به باکو تلاش کردند که به مناسبات دوستانه ایران و جمهوری آذربایجان ضربه بزنند.
برنامه ریزی و تشویق محمود علی چهره گانی برای سفر به جمهوری آذربایجان همزمان با برگزاری نشست سران کشورهای ترک زبان در باکو یکی از برنامه‌های تنش زایانه این گروهک‌ها بود که با اقدام مناسب دولت باکو خنثی شد.
محمود علی چهره گانی که خود را رئیس گروهک باصطلاح بیداری آذربایجان جنوبی می‌نامد پیش از این در سال 2006 نیزاز فرودگاه باکو اخراج شده بود.
تعدادی از لینک های این سایتها را میتوانید در زیر ببینید:

منبع:

Yorum Kapalı/ديدگاه بسته است.

GAMOH.ORG GAMOH.ORG GAMOH.ORG GAMOH.ORG GAMOH.ORG GAMOH.ORG